Školení pro partnery

Přehled připravovaných školení

Školení pro "Partnery NAVISYS" - CZ

Určeno pro: ty, které chtějí získat nebo prodloužit certifikát "Partner Navisys" a ve svém regionu instalovat a spravovat monitoring spotřeby.
Úvodní školení: Seznamení se základními prvky systému a jejich vlastnostmi, výběrem, instalací a nastavením. Školení je vhodné jak pro nové pracovníky u současných partnerských firem, tak pro zcela nové zájemce. 
Rozšiřující školení: Určeno pro absolventy úvodního školení. Podrobnější seznámení s novými funkcemi systému. Řešení speciálních požadavků zákazníků, způsoby komunikace se vzdálenými prvky, oživení a diagnostika. 
Délka každého školení je 1 den. Je možné se přihlásit i na obě školení podle potřeby.
Poslední školení proběhlo v školícím středisku firmy ENIKA.CZ, Nová Paka, Vlkov 33 dne 10. a 11.10. 2018. Děkujeme všem za účast.

V případě zájmu o účast na příštím školení, zašlete nám zprávu na adresu navisys@enika.cz. Zašleme Vám podrobné informace a zařadíme Vás na seznam zájemců o školení. Jakmile bude dostatek zájemců, stanovíme termín příštího školení.

Školení pro "Partnery NAVISYS" - SK

Určeno pro: ty, které chtějí získat nebo prodloužit certifikát "Partner Navisys" a ve svém regionu instalovat a spravovat monitoring spotřeby.
Úvodní školení: Seznamení se základními prvky systému a jejich vlastnostmi, výběrem, instalací a nastavením. Školení je vhodné jak pro nové pracovníky u současných partnerských firem, tak pro zcela nové zájemce. 
Rozšiřující školení: Určeno pro absolventy úvodního školení. Podrobnější seznámení s novými funkcemi systému. Řešení speciálních požadavků zákazníků, způsoby komunikace se vzdálenými prvky, oživení a diagnostika. 
Délka každého školení je 1 den. Je možné se přihlásit i na obě školení podle potřeby.
Poslední školení proběhlo v hotelu Auto JAS Nitra dne 23 a 24.10. 2018. Děkujeme všem za účast.

V případě zájmu o účast na příštím školení, zašlete nám zprávu na adresu navisys@enika.cz. Zašleme Vám podrobné informace a zařadíme Vás na seznam zájemců o školení. Jakmile bude dostatek zájemců, stanovíme termín příštího školení.

 

Máte zájem o řešení?